跳至主要內容

那些年和事

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

bullet1 “BB呀,對唔住呀!”

bullet2 一個問題,令我不知如何回答

bullet3 覺得好好彩?

bullet4 佢教我,有病唔係罪過


image1 “BB呀,對唔住呀!”

三年以來,我一直都只係同男朋友一齊,咁兩個人拍拖又傾好咗唔會出去偷食,我自然就好放心啦。咁有次出去同個MEMBER FRIEN啲聚舊講開,佢話比我知最近同人BB所以走咗去驗血,講到好恐佈咁,咁我都有提過下我同男朋友嘅事,佢聽完就同我講一定要去驗血,男朋友都未必係想像中,可能佢都有偷食過。我就緊係唔信啦,但係聽完又覺得未必冇可能,咁就把心一橫約埋佢去驗啦。點知佢又好爽快應承我,我心都定一定。過幾日,同佢一齊去咗間MEMBER組織驗血,第一次驗都真係緊緊地張,好彩有佢陪我,但我見到佢好似冇咩野咁,我都估到應該係冇咩特別嘅一件事。我男朋友驗咗先,喺我等佢嘅呢半個鐘,真心難捱。好唔容易終於有人叫我,咁我就入埋去間房,個職員同我男朋友嘅氣氛都冇咩特別,“BB呀,對唔住呀!我中咗HIV,半年前我飲醉酒,咁個晚就同咗個唔識嘅人冇載套上床”......

雖然我就冇感染到,心入面只係有啲擔心佢,我都知佢直接同我坦白係難嘅,所以我都原諒咗佢,反正就只係一個病而已。

image2 一個問題,令我不知如何回答

知道感染了HIV ,當刻並沒有太大感覺。 只是覺得好似是要常常覆診有點麻煩, 一路到了去醫院、 去食藥, 心情都只是平平淡淡, 去到甚麼時候才知驚呢! 估也估不到的是公司秘書走來問我為甚麼前排請了幾天病假, 向來都不懂講大話的, 立刻不知道如何答他!

image3 覺得好好彩?

一年前因染上了“冰”這種不良嗜好,有過好多次唔安全性行為,我都有定期去做測試,都冇咩事嘅,覺得好好彩,最多以後嘅SP都精挑細選下。

就係咁過咗年半度啦,出嚟嘅結果就係HIV同syphilis都中咗,我都知出事架啦,但冇諗過兩樣野一齊中晒,個下成個人都冇咩反應,吽下吽下咁等到確診,唯有就醫,雖然知道終有一日會出事,但都有幾日唔開心,改變生活習慣繼續落去啦。

image4 佢教我,有病唔係罪過

我好想支持感染咗嘅朋友,最近身邊有一位感染咗嘅朋友,我見到HIV改變咗佢好多,即使有病,佢都冇灰心,反而更加有動力去生活。

戒煙,戒酒,做運動,整個人多咗種活力嘅感覺,佢教我,有病唔係罪過亦冇為佢造成挫敗,希望可以同大家一齊活出自己嘅人生。

我亦都好想鼓勵大家,HIV也可以生活得很精彩的。加油!