跳至主要內容

那些年和事

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

bullet1 無知才是最恐佈

bullet2 生活的機會和價值

bullet3 感謝你,沒有嫌棄我

bullet4 我緊緊抱住他,告訴他:其實愛滋病一點都不可怕


image1 無知才是最恐佈

我男朋友三年前感染了愛滋病,他告訴我的時候我發了瘋一般。那時候心裡面想的是他是否有外遇?我會否也感染了?那時候見面都只會吵架。現在回想起來,當時他一定很受傷。過了一段時間,他帶我去驗血,沒有感染。陪著他見醫生,接受療程。了解到這個病只是被很多人標籤,恐佈化,慢慢心裡面的刺都消失,開始接納這個病。無知其實才是這個病最恐佈的地方。

image2 生活的機會和價值

好似我一開始講咁,我自從知道自己感染後,都經歷咗好多...挫敗過、奮鬥過、亦絕望過...我自問算係一個感情豐富嘅人,但過往兩年,我嘅情緒都算係最波動嘅兩年。依家算回覆番正常,冷靜落嚟,我諗我最大嘅變化係我看待事物嘅方式唔同咗。我依家更懂得珍惜身邊嘅事物,因爲我發現咗一樣好重要嘅嘢。

好多人都會覺得,感染後,我地會失去咗幾多我會話:「理性地講,係兩樣參半;感性地講,其實我得到嘅更多。」當我喺度列出「得失表」時,我發現我除咗要額外花費時間去睇醫生同食藥之外,其餘失去嘅,都係一啲「機會」例如:因爲身體狀況,會避開一啲大公司嘅工作機會係怕佢地需要我做身體檢查,會俾人知道我嘅身份又或者係同人拍拖嘅幾會,因爲驚佢會介意,又怕佢知道後會唱通街,亦有可能係移民嘅機會,以及,一堆大家可能已經想像過嘅機會,而因爲感染者身份冇咗然後,就會好唔開心咁覺得自己失去咗好多。但首先,就算我地唔係感染者,果成千上萬個所謂嘅「機會」我地本身又可以得到幾多,又或者嘗試去爭取過呢?我諗,寥寥可數……既然係咁,何必要爲佢地意志消沉甚至哭泣呢? 再講返直接面對緊嘅問題,我地可能真係冇咗好多工作嘅機會,但佢地可以成爲我地生活嘅全部嗎?東家唔打、打西家,冇人會冇咗邊個就生存唔到,就算俾你入到間好公司,都唔代表喺好工作環境,或者同事問題都可以係影響你去留嘅重要因素,咁又何必要執着自己係感染者嘅身份呢!

有可能真係會錯失一個同人展開新戀情嘅機會,但你唔試,又點知佢唔會接受你?真正愛一個人,係唔會因爲你有病而離開你,可惜愛lee樣嘢係解釋唔到嘅,我地嘗試用一個理智啲嘅角度去諗假設你係冇病嘅,但你爲咗測試你嘅對象而訛稱自己係感染者,佢一聲不響就走咗代表啲乜? 代表佢跟本唔愛你,又或者,佢唔夠愛你就算你係健康嘅,將來有難,佢一樣會離開你。佢依家嘅離開,係你嘅福氣咁點解。當你係真病時,你只在乎你失去咗佢,而唔會好似個例子咁覺得應該慶賀你一早就睇穿佢呢?

由以上嘅事例,失去機會又如何,因爲得到亦未必好。所以我地更應該珍惜、善待而家所擁有嘅事物,但如果你真係好不甘於現狀嘅,亦不妨爲自己製造機會。做唔到lee份工嘅,咪做第二樣lor,唔識嘅事,咪去學、去問lor,有時間就裝備自己,提升自己當你有「才」,一定有機會俾你去捉緊。

與此同時,我亦想大家諗下,我現在嘅有幾多?就搵我自己做個例子:

我係最低落嘅時候,我覺得我失去咗全世界,基於我mb身份,有家人等如冇家人同時,因爲我嘅個人問題,我冇錢,冇學業,冇事業,冇戀人……而家有埋個病,冇健康,可能連朋友都會冇晒。但其實,都係我自己諗出嚟,我依家出咗櫃,有半個家庭支持我,照顧我,幾位知心好友知道我嘅情況,仍然對我不離不棄,雖然學業未完成,lee 啲事情根本唔使急,最重要係人仲健在,right?=] 另外,我亦搵到稱心嘅工作,喺前輩悉心栽培下,爲自己嘅前途奮鬥中,身體情況亦好穩定。

我知道我嘅際遇比好多人好,我真係好好彩,但我希望大家可以諗下點解我會有機會,由之前嘅困局走出嚟,係因爲我喺最危急嘅關頭做咗啱嘅決定:我冇將自己逼死,我地會受感染,除咗可能係俾人害,好多時候就係做錯決定。既然已經返唔轉頭,我地只好唔好再俾自己錯落去,所以我除咗珍惜現有嘅,亦好努力咁爲自己製造更多嘅機會。但如果我當時真係行上絕路,就一定唔會發現原來幸福冇離開過我、我亦唔會搵到屬於自己嘅「機會」。咁當然,可以坐得喺度睇到我篇嘢嘅人,都未去到果個地步。所以~樂觀嘅,請繼續樂觀下去,去幫助大家;悲觀嘅,請你振作,老套講句:因爲黎明前,個天永遠係黑暗嘅,只要我地仲生存緊,大家都一定可以搵到屬於自己嘅「機會」;]

無論我係唔係感染者,都冇人可以保證我會平平安安活到100歲,咁我又何必時時刻刻介懷呢?希望大家都唔好過份憂心,「人生有幾多個十年,最重要活得痛快!!!對得人,拜得神!!!哈哈哈哈!!!!」

其實……依家開始珍惜所擁有嘅我地得到嘅,隨時比其他人多~ =]

image3 感謝你,沒有嫌棄我

感染HIV已經四年有多,從知道自己感染之後,我雖然常常跟自己說:「感染了也沒什麼大不了。」但在夜闌人靜之時,我知道我很在意,我很怕別人知道我感染者的身份,尤其是我喜歡的人,我怕自己的將來只是帶病的孤獨終老。

那一天,你跟我表白之後,我的心很害怕,怕你嫌棄我是感染者。我心裡總是想:「自己感染了,就不好去害其他人。」所以,最後我還是不想騙你,選擇了跟你坦白。感謝你,沒有嫌棄我,我真的萬萬的想不到,感染後的我,還有機會遇上願意接納我的全部的你。因為你,「感染了也沒什麼大不了」再不是一句自欺的謊言。

image4 我緊緊抱住他,告訴他:其實愛滋病一點都不可怕

這是一個我與我朋友的故事!記起那一夜我朋友約了我到一間咖啡室,他就默默地坐在我的對面。突然他開口說:我中咗招!說完,又再一次陷入沉默之中。我不死心地想問清楚:是愛滋病?他點了點頭。那一晚,我們就這樣各自回家。

回到家中,我打開電腦不斷瀏覽有關愛滋病的資訊,瀏覽了三、四個小時感覺有點累,便躺在床上,開始回想今天發生的事。原來不經意間,我已經傷害了我的朋友。我馬上打電話約他岀來。

見面後,我緊緊抱住他。告訴他:其實愛滋病一點都不可怕。