跳至主要內容
有乜嘢治療方法?

有乜嘢治療方法?

愛滋病治療-

雖然目前愛滋病病毒感染仍然無法根治,但現時已有抗病毒藥物,可以抑制病毒複製,以及修復免疫系統嘅功能。因此,接受愛滋病治療嘅人士同樣可以過健康同有質素嘅生活。但如果太遲確診,發生併發症嘅風險就會提高,治療成效就比較差。

愛滋病治療主要有兩個目的:

  1. 利用抗愛滋病病毒藥物阻止病毒複製。這樣可提升免疫力,有效控制感染。
  2. 預防和治療因缺乏正常免疫力而引發嘅機會性感染。

自從高效能抗病毒治療(HAART)面世後,患者現時已經可以享有高質素的生活,而壽命與其他人亦差不多。高效能抗病毒治療 – 亦俗稱「雞尾酒療法」或者「混合療法」係目前愛滋病標準療法,此療法是從兩種不同類別嘅藥,選取三種或以上抗病毒藥物進行治療。由於現時已有複方藥丸(即一粒藥丸含多種藥物),每天服藥已比以前方便得多。

治療藥物有以下五大類別:

  • 核苷逆轉錄酶抑製劑(NRTIs)
  • 非核苷逆轉錄酶抑製劑(NNRTIs)
  • 蛋白酶抑製劑(PIs)
  • 進入抑製劑
  • 整合酶抑製劑 (INSTIs)
愛滋病治療有乜嘢優點?+
乜嘢時候開始接受愛滋病治療?+
堅持服藥點解咁重要?+
定期監測 -病毒載量、CD4淋巴細胞數量及其他更多...+