跳至主要內容
性病、愛滋病

性病與愛滋病合併感染

性病患者因性接觸而感染愛滋病嘅人數比非患者至少高出兩至五倍;另外,同時感染愛滋病同性病嘅人,會更容易透過性接觸將愛滋病傳染畀其他人。

梅毒、愛滋病 -
  • 在愛滋病感染者身上,梅毒蔓延至神經系統嘅速度可以非常快;相對於無受感染嘅人,蔓延速度則可能需時幾年或者幾十年。而原先只出現在梅毒晚期嘅神經系統併發症亦都可能會在初期出現。
  • 如果合併感染了梅毒及愛滋病病毒,佢嘅CD4淋巴細胞指數會下跌,而病毒數量就會上升,令到愛滋病病毒感染情況惡化及更易病發而演變成愛滋病。
淋病、愛滋病 -
  • 若愛滋病病毒感染者患上淋病,可能會加劇病徵同併發症出現。
  • 感染淋病會增加精液嘅愛滋病病毒數量,在無保護肛交嘅情況下,傳播愛滋病嘅機會就大大提高。
  • 患上淋病,尤其係肛門淋病,可導致發炎,令未受感染嘅人更易感染愛滋病。
性病疣、愛滋病 -
  • 性病疣會喺免疫力較差嘅情況下生長得更快。若愛滋病病毒感染者患上肛門疣、性病疣,即使已接受傳統嘅局部治療,康復嘅速度都會較慢。
性病疱疹、愛滋病 -
  • 同無受感染嘅人比較,愛滋病病毒感染者嘅性病疱疹復發率可能會較高且來得較嚴重。性病疱疹更可能加速愛滋病病毒複製,繼而推高病毒數量。
衣原體、愛滋病 -
  • 衣原體大大增加咗愛滋病病毒感染者精液內嘅病毒數量,即係話佢哋更容易將愛滋病病毒傳染畀其他人。
丙肝、愛滋病 -
  • 如果患者係合併感染了丙肝同愛滋病,愛滋病病毒數量就會升高。如果無接受治療,可能會令丙肝嘅病毒載量上升,所以有人係同時接受兩種感染嘅治療。
  • 同時感染愛滋病同丙肝嘅人,應該定期做肝酵素水平測試,盡量唔用對肝臟有損嘅高效能抗病毒藥物。
傳染性軟疣、愛滋病 -
  • 愛滋病病毒感染者患上傳染性軟疣嘅風險較高。腫塊可以喺身體任何部位出現,但最多係喺面上。同無感染嘅人相比,治療較困難。